Egy reklámügynökség mi más választ is adhatna a címben is feltett kérdésre, mint azt, hogy természetesen igen! Az online marketing ügynökség szerint azonban téves az az elképzelés, hogy feltöltjük a netre a termékeket és minden további marketing és reklám tevékenység nélkül várjuk a csodát. Vagyis az még korán sem elég, hogy van egy webáruházunk, vagy néha közzéteszünk valamit a social média felületeinken. Ettől még nem fognak özönleni a megrendelések, nem lesz tele a kasszánk. Az online makreting ügynökség szerintúgy tűnhet, hogy a karácsonyt megelőző hetekbenaz emberek szinte bármiért hajlandók pénzt adni. De ne feledkezzünk el róla, hogy nem tudhatjuk, hogy mennyi munka áll a mögött, hogy például a szemünk elé kerül egy cég terméke, vagy szolgáltatása. Nem hiába dolgozik a reklámügynökség az ügyfelei számára akár egy több fős csapattal azon, hogy a megbízó termékeiről értesüljön a célközönsége. Mert nem kell, hogy a világon mindenkihez eljusson a vállalkozásunk, az viszont lényeges, hogy a jól meghatározott célközönségünkbe tartozó embercsoportot elérjük. Ehhez hirdetések kellenek, keresőoptimalizálás, értékesítési szövegek, hasznos blogbejegyzések, igényes termékfotók és még milliónyi egyéb feladat. De úgy gondoljuk, hogy ezekkel mind megéri fáradozni, hiszen ha jól dolgoztunk, a befektetett munkánk eredménye megtérül majd.
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.