Amikor a fő social média platformok nem elérhetők

Bizony a napokban megtapasztalhattuk sokak rémálmát, hiszen a két nagy social média platform, a Facebook és az Intagram hosszú órákon át működésképtelenné vált. Bár ritkán fordul elő, de azért nem kizárt, hogy a jövőben is lesz ilyen. De mit tegyünk, amikor a fő social média platformok nem elérhetők? Ilyenkor igen igen hasznos, ha rendelkezünk saját listával. Az email marketing az az eszköz, ami újra reneszánszát éli. Ideje felismernünk, hogy az email marketing segítségével olyan erő van a kezünkbe, ami biztosítja, hogy ne függjünk mástól, például a Facebooktól, vagy az Instagrammtól. Több ezres követőbázis, a szuperül működő hatalmas Facebook csoport mit sem ér, ha egyik pillanatról a másikra elérhetetlenné válik mindez? Egy jól felépített email marketing segítségünkre lehet abban, hogy akár hétről hétre kommuikálni tudjuk a követőinkkel. Akár a fiatalabb korosztály, akár az idősebb, jellemzően a Facebookon jelen lévők a célközönségünk, általánosságban elmondható, hogy legyen a hírlevelünk érdekes és hasznos. Rövid, informatív, személyes, és figyelemfelkeltő. Néhány mondat és jól megválasztott kép elegendő. A hosszú szöveges e-maileket pedig felejtsük el, mert az a múltban még lehet, hogy működött, de ma már biztosan nem rúghatunk vele labdába.