A marketing szakemberek tisztában vannak avval, hogy minél jobban tudnak a vevőkre hatni, annál könnyebben tudják befolyásolni a vásárlási döntéseiket is, ami a vásárlásra kihatással van. Éppen ezért olyan módszert alkalmaznak, név szerint a neuromarketinget, ami úgy a látásra, mint a hallásra, szaglásra és tapintásra is hatással van. Például, ha egy melegen gőzölgő kenyeret látunk, amit ketté vágva, majd megkenve egy tényárra, később az étkező asztalra tesznek, összefut a nyál a szánkban. Érezzük a kenyér ínycsiklandó illatát, ami a konyhában terjeng, kellemes melegét a kezünkben mintha megfognánk, roppanós héjának és puha belsejének finom ízét a szánkban, mintha megennénk. Egy ilyen neuromarketing típusú reklám egyértelműen vonzza az embereket a pékségek felé, tehát hatással van a vásárlási döntés meghozatalára. Így működik ez a világ!
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.