Sokan, sokféleképpen próbáltak rájönni arra, hogy mi lehet az Apple márka sikerének a titka. Rengeteg tanulmány, könyv született, sőt már film is készült arról, hogy a cég hogyan indult, fejlődött az évek során és aztán milyen messzire jutott. Valószínűleg a sikerük egyedi és nem másolható, bár az tény, hogy szerte a világon cégek tucatjai tanulhatnak tőlük és ezáltal válhatnak még jobbá és sikeresebbé. Másolni nem lehet és nem is érdemes, de a működő elemeket tanulmányozva sikeresen átkonvertálhatjuk saját vállalkozásunkba is. A hivatalos apple szerviz szerint a márkához tartozó, kimagasló minőségű szolgáltatások csak az egyik apró, ámde fontos része a céget körül lengő sikerességnek. Az iphone szerviz szerint az apple termékeket használók hosszú évek óta hűségesek a márkához. Mint ahogy azt a hivatalos apple szerviz is megállapította, aki egyszer úgy döntött, hogy megvásárol egy apple terméket, az utána nem fog más eszközt vásárolni a jövőben. Legyen szó akár mobilkészülékről, laptopról, zene lejátszóról, okosóráról. A munka és szórakozás folyamatainak egyszerű összehangolása és az appel zárt rendszere, az IOS miatt is bővül folyamatosan az elégedett felhasználóinak a köre. Az iphone szerviz szerint a felépített apple használók összetartó közösségében is rejlik a márka sikere, tehát ahogy a bejegyzés elején is írtuk, a siker bizony milliónyi apró részletből adódik össze, és az élvonalba csak keveseknek adatik meg, hogy bekerülhessenek.
Vélemény, hozzászólás?
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.